.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آشنایی با نظرات مهندس قهرمانی استاندار گیلان
من هم مهندسم. بتون یا میلگرد یک پروژه که مدتهاست در جایی بلوکه شده که خراب نمی شود. گزارشگر شما انگار همه چیز می داند. آقای امیر حسین مدرس قرار بود از من سوالات دیگری بپرسید

برنامه چراغ خاموش در آخرین برنامه خود میهمانی ویژه از استان گیلان داشت.

به گزارش «فردا»، برنامه چراغ خاموش به مجری گری امیر حسین مدرس و با حضور مهندس قهرمانی استاندار گیلان به بررسی مشکلات این استان پرداخت.

بنابراین گزارش قسمت جالب این برنامه مربوط به احداث یک روگذر در محور قزوین - رشت بود که شاهکار مدیریتی مسئولان مربوطه باعث شده است معمایی درباره این پروژه طرح شود که چطور می توان پلی ساخت که ورود ماشین ها از هر سوی پل باعث شاخ به شاخ شدن آنها با ماشین های لاین مقابل می شود.
وی درباره این شاهکار گفت: تا پریشان نشود کار به سامان نرسد! و ادعا کرد این پروژه دچار مشکل مهندسی نیست.

در بخشی دیگر از برنامه به توقف یک پروژه در استان گیلان اشاره شد و گزارشگر برنامه از انباشت مصالح و تصییع بیت المال در آنجا انتقاد کرد که با واکنش جالب قهرمانی مواجه شد.

به گزارش «فردا» وی با ابراز نارضایتی از نوع گزارش های انتقادی این برنامه گفت: من هم مهندسم. بتون یا میلگرد یک پروژه که مدتهاست در جایی بلوکه شده که خراب نمی شود. گزارشگر شما انگار همه چیز می داند.

در قسمتی از این برنامه به مشکلات جنگل سراوان اشاره شد که با انباشت زباله های صنعتی و خانگی مردم روستاهای اطراف به وضع بدی دچار شده است اشاره شد.

قهرمانی در این خصوص ضمن اشاره به طرح های موجود برای رفع این مشکل گفت: مردم هم در این زمینه مقصر هستند. زباله ها آنجا بوده است و این روستاها بوده اند که آمده اند در آنجا شکل گرفته اند.

وی در ادامه گزارش برنامه را صددرصد بدبینانه دانست.

قهرمانی همچنین با استفاده از کلید واژه رایج این روزها مشکل موجود را مشکل سی ساله منطقه دانست و ربط آن را به یکی دو سال اخیر منتفی دانست اما به عدم تحقق وعده های مسئولین فعلی نیز اعتراف کرد.
استاندار گیلان در پایان با انتقاد از تهیه کننده برنامه گفت: قرار بوده است سوالات دیگری از وی پرسیده شود.
گفتنی است امیرحسین مدرس در این برنامه اعلام کرد برنامه چراغ خاموش برخلاف دیگر برنامه های سیما به دنبال پیگیری وعده های انجام نشده سفرهای استانی هیئت دولت می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاپور.استانداري قزوين 28 فروردين 1387
باسلام
بنده برنامه چراغ خاموش راكامل مشاهده نمودم .جاي تاسف است كه استانداراستاني رادعوت مي نمايند وبه جاي پرداختن به مباحث وموضوعات كلان وبررسي موانع توسعه پايدارپخش پروژه هاي نيمه تمام محلي رادستاويزتخريب يك مديرموفق قرارمي دهند.استان گيلان باوجودبرخورداري ازمواهب الهي ومنابع طبيعي بيشمار ونيروي انساني كارآمدومتخصص متاسفانه اسير مديران نالايق درگذشته بوده كه جناب قهرماني باوجودزمان كم وتلاشهاي مضاعف هنوزموفق به ترميم نقاط تاريك استان نگرديده است.جاداشت گزارشگربرنامه ازطرحهاي توسعه اي استان،حفظ محيط زيست ومنابع طبيعي ،جلوگيري ازمهاجرت روستاييان به شهرها،خروج نيروي انساني موفق ازاستان.بحران چاي وشيلات وبرنج و................ازاستاندارپاسخ مي گرفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.